Thursday, December 30, 2010

KeMbALi uNtUk MeNeMUi SeM YaNG BaRU!!!

Adui!!!!
Tolong ler....semangat xde lagi ni nk masuk sem baru..
Pale otak ni rase nk cepat abih jer..adui....
Korang nk tau tak pe yang aku wat time cuti ari 2??
Meh teman nak bagitau..hehe..1stly men game la..
Bangun2 jer,paleotak pikir game jer..haha..
Ok!!Game yang 1st aku men game Eyeshield 21 : Amefuto Yarouze YA HA!!



Meh nak citer sikit game dia..1st dia juz bagi 3player jer..Sena, Hiruma ngan Kurita..
Pastu main2,baru dapat player yang baru  bermula dengan Raimon Tarou(Monta), Kuroki, Toganou, Jumonjii, Daikichi, Taki, Yukimitsu..Player yang xdapat lagi Ishimaru, Musashi..
Tapi sebelum nk dapat 2,dah malas nak main dh..tkar game lain..
Madden NFL 2009



Yang ni aku main ngn sedara aku..2player la..klaka aku..
bengang dia kalah ngn aku last2 minit..beza markah 1 jer..
ak 1st2 memang dah dibelasah teruk..hampir putus asa..
tapi yang last bonus point tu, aku dapat tambah 2markah yang wat dia kalah..
haha..
Pastu aku main Bleach lak..Bleach : Blade Battlers 2


Yang ni pun aku berjaya mendapatkan sume character dia..kecuali Zangetsu..
tak taw nk dapatkan cmne..haha..yang lain dah settle dah..
After that dh bosan,aku main Tournament of Iron Fist 5 lak..hehe
Tekken 5 la..


Haa..yang ni pun 1 character lagi aku xdapat..tapi malas lak nak abihkan..
aku beralih arah untuk main game Harvest Moon : A Wonderful Life SE


hehe..yang ni xsempat..baru main bape ari,dah kene balik KL dah..sebab nak balik johor..
aduh..ni t de cuti target nk sambung main balik..
Eh!2 baru yang ps2..dlm laptop pn aku main gak..
tapi skit2 jelar..Plants vs Zombie..hehe..dah abih main dah
Tapi aku main Zen Garden lak..nak dapatkan plant..n besarkan pokok..
hahaha..
Eh!tapi bukan main game jer taw..aku de gak tolong mak bapak aku..
Pokok yang dah mati kat laman umah,aku tolong potong.. tapi xabih la..
tunggul dia susah nk potong..dah la gergaji n parang tumpul..
Pas2 sedara de pinjam barang untuk kenduri kawen..
Aku tukang kire barang cukup ke x..kemas2 barang dalam stor..
Then,petang2 kalu xde aral melintang,aku teman bapak aku main ping pong..
syok gler..best!!
bapak aku pun mule2 xajak aku main,dia just main2 ngn adik aku yg bongsu..
last2,main ngan aku,dia ajak aku tiap2 ari nk main ping pong..
de game aku menang..de game bapak aku yang menang..
memang best la..
JAPANESE DRAMA SERIES : GALILEO

Cter dia cam detektif la..tp dia ni saintis..dia just suke kes2 yang de kaitan dengan sains terutama fizik la..
best2..kome tengok la kome..
hehe..k la..stakat ni dulu..gtg..
Pape pun,ikuti la perkembangan RoNa dari masa ke semasa k!
Check It Out!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...