Saturday, January 15, 2011

AnUgErAH HaIWaN PaLInG GaNAs!!

Anugerah ini ialah anugerah yang diberi secara suka-suka ataupun bahasa masa KOMSAS dulu, cacamarba, disebabkan 3 haiwan ni mempunyai sifat yang hebat ataupun senang kata, pelik kalau nak dibandingkan dengan binatang-binatang lain di muka bumi ni.

#3: WOLVERINE

Sesiapa yang tak pernah dengar nama Wolverine ni besar kemungkinan tak pernah tengok X-Men sebab watak Wolverine dalam cerita tu memang diambil bersempenakan sifat menatang ni yang berbulu, dan bertaring serta bercakar. Sebab utama nama watak tersebut dipilih ialah atas sebab 1 persamaan: Dua-dua Wolverine sangat ganas tahap haram punya ganas.

Kalau anda fikir gambar atas ni comel....

Kalau lawan dengan vampire Cullen Family, aku bet menatang ni menang
Ini ialah seekor haiwan Psychopath. Dia takde rasa takut, takde empathy. Dia ni jenis main hentam je semua binatang dan yang menariknya, binatang yang dia hentam ni dia tak peduli pun saiz dia macam mana. Dari tikus ke sampailah ke beruang. Semua dia boleh pukul. Otai gila.

Kalau ikan paus hidup dekat-dekat menatang ni aku rasa lunyai jugak ikan paus tu dikerjakan dengan taring ngan kuku tajam tu. Tapi kuku menatang ni tak dibuat dari Adamantium ye...

#2: TASMANIAN DEVIL

Nak tahu kenapa binatang ni ada dalam Warner Bros punya kartun. Ala jangan la nak tipu pulak cakap tak pernah nama dengar Tasmanian Devil, Bugs Bunny, Donald Duck semua tu. Dah terang lagi bersuluh dia jadi kartun disebabkan haiwan ni sangat comel dan kerjanya tidur aje 24 jam. Dan yang menariknya, dia jugak vegetarian....

Vegetarian lah sangat
Dia ni bukan vegetarian. Kalau korang tak percaya bolehlah cari sekor menatang ni dan hulur tangan korang kat dia. Dia takkan gigit tangan korang saja. Dia akan gigit dan kunyah 1 badan korang, dengan beg, jam tangan Rolex, Beg Gucci, seluar jeans, pensel, dan macam-macam lagi yang dah dijumpai dalam najis menatang ni dalam 1 kajian..

Dan award tempat pertama dimenangi oleh...
#1: CANE TOAD

Sebelum tu kita kena belajar psychology dulu. Necrophilia ialah tarikan seksual terhadap mayat seperti yang telah didemonstrasikan oleh Bella yang jatuh cinta dan nak buat hubungan seks dengan Edward Cullen yang mana, secara teknikalnya, dah mati sebab dia ialah seekor vampire.

Dan seperti mana yang korang boleh faham, binatang yang bernama Cane Toad ni ada nafsu seks yang sungguh luar biasa. Dia suka mengawan dengan mayat...er...bangkai. Tapi bukan tu aje perangai pelik yang haiwan ni suka buat. Dia pedulik hapa tu bangkai katak ataupun bukan. Even bangkai ular pun dia boleh syok punya humping. Ada satu laporan menyatakan katak ni pernah dilihat cuba untuk mengawan dengan seekor katak lain (betina) yang dah dilenyek dengan tayar kereta.

Ni bukan nafsu kuda dah ni...Nafsu katak. Mungkin lepas ni ada orang jual pil katak sebagai ganti kepada pil-pil kuda yang digunakan untuk menyesatkan muda-mudi malam kota raya.

Di bawah katak ganas (seks) ni ialah Salamander betina...yang dah mati
Kalau katak ni diletakkan dekat kawasan perkuburan manusia apa jadi eh? Tapi tak payah risau kot sebab rasanya kat malaysia takde menatang ni hehe.

2 comments:

  1. sumpah geli tengok katak2 tue...
    eewwww....

    ReplyDelete
  2. ni apehal copy entri blog aku ni? ada mintak kebenaran? ada baca disclaimer kat sidebar?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...